Muzyka






sobota, 26 lipca 2014

BLOG ZAWIESZONY



    Kochani wybaczcie, ale zaraz zobaczcie tu coś czego na pewno się nie spodziewaliście, do rzeczy więc;
- Ten blog był kompletnym niewypałem od samego początku. Nie oszukujmy się.
Nie usuwam go. Zawieszam tylko, i powrócę do pisania kiedyś tam... W dalekiej bądź niedalekiej przyszłości ale powrócę. Powodu raczej nie mogę wam podać, nie mogę więc od was wymagać, że mnie zrozumiecie, ale proszę nie znienawidźcie mnie. Mam w planach założenia nowego bloga który będę prowadziła razem z przyjaciółką ale to jeszcze nic pewnego. Jeśli coś się zmieni dowiecie się o tym na moim blogu "Początek Końca". Wiem, mam strasznie słomiany zapał. Niestety nie umiem nad nim zapanować.
Jeszcze raz was przepraszam.

Savi Valent



4 komentarze:

  1. Ciebie się nie da znienawidzić <3 Bardzo szkoda :'( Ale rozumiem ;( ŻEGNAJ NATHAN :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam takie dziecinne marzenie, będę wytrwała, przeczytam ten blog od początku do końca. I kurwa kolejne niespełnione postanowienie. Papa Nathan, papa Dru! Będę tęsknić za tym blogiem, ale szanuję twoją decyzję :(
    Pogrążająca się w rozpaczy.
    LA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże jak patrzę na te komentarze to już razu mi się głupio robi i mam ochotę coś napisać. Wiem jednak że to nie miałoby sensu. Obiecuje że skończę tego bloga choćbym miała pisać tylko dla ciebie i Izzy ale twoje marzenie się spełni :) naprawdę mi przykro ale mam chwilowo dosyć ciężką sytuację i po prostu nie dałabym rady pisać regularnie. Bardzo Przepraszam :/

      Usuń
  3. Smutasek. Czemu? Jeszcze większy smutasek. BEEEEE :( :'(

    OdpowiedzUsuń